RSS
Kepada semua pelanggan @stika Collection sekalian... untuk memudahkan anda melihat lebih banyak & pelbagai koleksi menarik yang telah dihasilkan oleh @stika Collection sila add Facebook Kedai Astika... terima kasih @>:-----
get this widget here

Craft Fielt

Skarang saya sedang berjinak-jinak dengan kraftangan yang mengunakan meterial kain Fielt...  kita boleh buat corat apa yang kita suka termasuk nama... di bawah antara hasil keja saya yang berjaya saya hasilkan. Contoh x banyak sebab baru dalam proses menghasilkan banyak lagi  contoh2 yang menarik....








kalo berminat boleh hubungi saya insyaallah saya akan hasilkan yang terbaik......

koleksi di bawah ini adalah gambar yang dihasilkan dari kain fielt yang saya copy dari web:



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

PynGees said...

assalamualaikum wbt

creative nye...mcm t'panggil2 jer... how's the price astika??

Mommy cikin suke shoopping said...

waalaikumussalam sory lambat reply saya agak kesibukkan x sempat nk bukak blog... hehe thanks yee... ada beberapa lagi pic akan saya upload... baru lepas siap baju anak member nanti saya upload...price ikut kecanggihan kartun tu hehe cakap je nk design ape akan saya usahakan insyaallah kalo simple mcm saya buat ni Rm15 (termasuk nama 5huruf & gambar kartun) kalo nk timbul2 design tu saya ambik RM18 shj (Bergantung pada design).kalo nama saja saya ambik RM10 kalo timbul2 saya ambik RM12.... semua itu x termasuk postage...

Mommy cikin suke shoopping said...

oh yaaa.... kalo nk pos baju sendiri pun bole atau nk suruh saya belikan pun boleh tp better saya belikan jimat harga postage kan kan kan... ;-)